عملکرد شش ماهه خدمات رسانی معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین
به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی،محسن ایرانخواه گفت : با توجه به مراجعه بی نظیر شهروندان براي معاينه فني خودروها ، امکان برنامهریزی برای زمان مراجعه به مراکز انجام معاینه فنی ، درسامانه نوبت دهی ، فراهم و خدماتی ازقبیل:رفع آلایندگی، عیب یابی ترمز ها، کمک فنرها، انحراف محور و شکل ظاهری خودروها در این مرکز ارائه شد.
مدیر مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین افزود: از ابتداي سال تاكنون 11هزار و ٥٥٥ خودرو با تعيين وقت و رعايت پروتكل هاي بهداشتي مورد معاينه فنی قرار گرفته اند.
محسن ایرانخواه با بیان اینکه در مراکز معاینه فنی شهید رجایی قزوین، هیچگاه ازدحام فردی نداریم ، خاطر نشان كرد: در اين مركز اقداماتی از قبیل: ضدعفونی مکرر به صورت روزانه، استفاده از ماسک ، استفاده از دستکش یک بار مصرف و تعویض آن برای هر خودرو در دستور کار قرار دارد.
وي اذعان كرد: علی رغم کمبودها تمام سعی خود را با هدف سلامت همکاران و مراجعین، جهت تامین لوازم بهداشتی حتی با صرف هزینه بیشتر، به كار بسته ايم تا بتوانيم در پیشگیری از ویروس کرونا تاثيرگذار باشيم .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات