مستاجرهای جدید «مال»های خالی
بررسی انجام شده از مدل رفتاری مالکان مجتمعهای تجاری در شهرهای بزرگ دنیا حاکی از آن است که برای جبران جذابیت از دست رفته این ساختمانها، مالکان سه نوع کاربری جدید برای مالها در دوران شیوع کرونا پیش بینی کردهاند. در این رابطه مالکان در تلاش برای یافتن راههایی برای پر کردن مغازههای خالی مانده خود هستند، راههایی که احتمالا به رونق مجدد و نجات شهرهای متروکه خرید کمک خواهند کرد. در این رابطه سازندگان مالها میگویند در نظر دارند مغازههای تعطیلشده را با انواع دیگری از کسبوکارها جایگزین کنند، از مطب پزشکی گرفته تا مدرسه یا انبارهای ذخیرهسازی بلندمدت برای مشتریان تجاری و خانگی. آمی زیف، رئیس شرکت توسعهدهنده املاک تجاری «تایم اکوئیتیز» که صدها املاک تجاری خردهفروشی شامل مالها را در آمریکا مدیریت میکند در این خصوص میگوید: «پیش از شیوع کرونا، عرضه املاک تجاری در آمریکا با مازاد مواجه بود.» او ادامه میدهد: «در حال حاضر نیز ...
متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد
نظرات