رسیدگی به بیش از 250 گزارش مردمی رسیده به سازمان ترافیک
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: شماره تماس۱۳۷ یکی از آسان ترین و در دسترس ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.
وی عنوان کرد: شهروندان می توانند از طریق این راه ارتباطی انتقادات، پیشنهادات و سایر گزارش های خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین را با ما در میان بگذارند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این گزارش های مردمی به صورت مستمر مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که نیاز به کار اجرایی داشته باشد، در دستورکار اجرایی قرار می گیرد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در این راستا در ۶ ماهه نخست سال جاری251 مورد گزارش مردمی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین رسیده که به صورت کامل رسیدگی شده است.
وی یادآور شد: این گزارشات شامل موضوعاتی از قبیل تعمیر، نصب و رنگ آمیزی سرعتگیر، رفع مشکل چراغ راهنمایی، مناسب سازی رفوژ میانی معبر، احداث و جمع اوری دوربرگردان است.
پایان پیام
نظرات