722 مورد مراجعه مردمی به ناحیه شهری آزادگان

722 مورد مراجعه مردمی به ناحیه شهری آزادگان

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از اولویت های این منطقه بوده است .

وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند .

معاون منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که مردم می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذی‌ربط گزارش داده و از نتایج رسیدگی به این مشکلات مطلع شوند .

فدایی فر خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال، 722 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.

وی بیان کرد: در این مدت 125 مورد مراجعه حضوری، 70 مورد مکاتبه ای، 197 مورد تلفنی و 330 مورد به صورت ارسال پیام در سامانه 137 به ثبت رسیده است.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین افزود: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند .

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات