722 مورد مراجعه مردمی به ناحیه شهری آزادگان
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از اولویت های این منطقه بوده است .
وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند .
معاون منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که مردم می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذیربط گزارش داده و از نتایج رسیدگی به این مشکلات مطلع شوند .
فدایی فر خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال، 722 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.
وی بیان کرد: در این مدت 125 مورد مراجعه حضوری، 70 مورد مکاتبه ای، 197 مورد تلفنی و 330 مورد به صورت ارسال پیام در سامانه 137 به ثبت رسیده است.
معاون منطقه دو شهرداری قزوین افزود: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند .
پایان پیام .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات