404 مورد مراجعه مردمی در منطقه 2 شهرداری قزوین به ثبت رسید
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین فعالیت های این منطقه در شهریور ماه امسال اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی منطقه دو شهرداری قزوین تعامل مناسب با مردم و شهروندان و توجه به پیشنهادات، انتقادات و مطالبات آنها است.
وی افزود: در همین راستا سازوکارهای مختلفی فراهم شده تا بدین وسیله مردم و شهروندان بتوانند به راحتی هر چه تمام تر این مطالبات را بیان کنند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: چهار مدل حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 روش هایی است که شهروندان می توانند به وسیله آنها در کمترین زمان ممکن با مدیران و مسئولان شهرداری منطقه دو قزوین ارتباط گرفته و در مدت زمان کوتاهی استعلام اقدامات انجام شده را بگیرند.
فدایی فر گفت: برهمین اساس در شهریور ماه امسال شاهد ارتباط خوب مردم در این چهار زمینه بوده ایم و 404 مورد مراجعه های مردمی براساس آمار نرم افزاری در منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.
این مقام مسوول افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا همچنان تاکید شهرداری منطقه دو قزوین بر مراجعه غیر حضوری مردم است تا بدین وسیله از احتمال ابتلا به این بیماری در بین شهروندان و مراجعه کنندگان به شهرداری کاهش پیدا کند.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات