404 مورد مراجعه مردمی در منطقه 2 شهرداری قزوین به ثبت رسید

404 مورد مراجعه مردمی در منطقه 2 شهرداری قزوین به ثبت رسید

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین فعالیت های این منطقه در شهریور ماه امسال اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی منطقه دو شهرداری قزوین تعامل مناسب با مردم و شهروندان و توجه به پیشنهادات، انتقادات و مطالبات آنها است.

وی افزود: در همین راستا سازوکارهای مختلفی فراهم شده تا بدین وسیله مردم و شهروندان بتوانند به راحتی هر چه تمام تر این مطالبات را بیان کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: چهار مدل حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 روش هایی است که شهروندان می توانند به وسیله آنها در کمترین زمان ممکن با مدیران و مسئولان شهرداری منطقه دو قزوین ارتباط گرفته و در مدت زمان کوتاهی استعلام اقدامات انجام شده را بگیرند.

فدایی فر گفت: برهمین اساس در شهریور ماه امسال شاهد ارتباط خوب مردم در این چهار زمینه بوده ایم و 404 مورد مراجعه های مردمی براساس آمار نرم افزاری در منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

این مقام مسوول افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا همچنان تاکید شهرداری منطقه دو قزوین بر مراجعه غیر حضوری مردم است تا بدین وسیله از احتمال ابتلا به این بیماری در بین شهروندان و مراجعه کنندگان به شهرداری کاهش پیدا کند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات