برق 30 درصد از مشترکان خانگی چهارمحال و بختیاری در طرح برق امید رایگان میشود
بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "مجید فرهزاد" در تشریح طرح برق امید گفت: در این طرح مشترکان برق خانگی به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم خواهند شد و برق مصرفی مشترکانی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات در ایام گرم سال ) مصرف کنند، کاملا رایگان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 30 درصد از مشترکان برق استان در میانگین سالانه مشترک کم مصرف شناخته میشوند و هزینه برق مصرفی آنها رایگان خواهد شد، در خصوص مشترکان خوش مصرف نیز افزود: این مشترکان که طیف وسیعی از مشترکان برق هستند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان را کاهش دهند؛ صنعت برق نیز به همان میزان، از این مشترکان حمایت خواهد کرد و هزینه برق آنها را کاهش خواهد داد.
وی در خصوص مشترکان پر مصرف نیز خاطرنشان کرد: این دسته از مشترکان نیز باید با اجرای برنامههای مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیتهای مختلف از جمله انرژی خورشیدی و.... میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند.
فرهزاد در ادامه به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بهصورت غیر حضوری از طریق درگاههای مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامهریزیهای انجام شده تا آذر ماه سال جاری ، مراجعه حضوری هیچ مشترکی را به این شرکت نخواهیم داشت و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و مردم عزیز استان میتوانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی که تا چند روز آینده برای آنها ارسال خواهیم کرد و یا نرم افزار بازار، این اپلیکیشن را دانلود کرده و تمامی خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت کنند.
وی در پایان افزود: خدمات حوزه برق علاوه بر اپلیکیشن برق من در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوی ۱۲۱ قابل دسترس است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرووی با اشاره به اینکه 30 درصد از مشترکان برق استان در میانگین سالانه مشترک کم مصرف شناخته میشوند و هزینه برق مصرفی آنها رایگان خواهد شد، در خصوص مشترکان خوش مصرف نیز افزود: این مشترکان که طیف وسیعی از مشترکان برق هستند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان را کاهش دهند؛ صنعت برق نیز به همان میزان، از این مشترکان حمایت خواهد کرد و هزینه برق آنها را کاهش خواهد داد.
وی در خصوص مشترکان پر مصرف نیز خاطرنشان کرد: این دسته از مشترکان نیز باید با اجرای برنامههای مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیتهای مختلف از جمله انرژی خورشیدی و.... میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند.
فرهزاد در ادامه به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بهصورت غیر حضوری از طریق درگاههای مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامهریزیهای انجام شده تا آذر ماه سال جاری ، مراجعه حضوری هیچ مشترکی را به این شرکت نخواهیم داشت و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و مردم عزیز استان میتوانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی که تا چند روز آینده برای آنها ارسال خواهیم کرد و یا نرم افزار بازار، این اپلیکیشن را دانلود کرده و تمامی خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت کنند.
وی در پایان افزود: خدمات حوزه برق علاوه بر اپلیکیشن برق من در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوی ۱۲۱ قابل دسترس است.
نظرات