ارائه خدمات به زائران به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، نرگس شالچیان با بیان این خبر، اظهار کرد: مرکز تلفن راهنمای زائر با هدف پاسخگویی به نیازهای زائرین و گردشگران و مجاورین در اقصا نقاط شهر ایجاد شده است تا محدودیت مکانی و فیزیکی پایگاه های راهنمای زائر را حذف کند.
وی افزود: اقدامات صورت گرفته در این مرکز را میتوان به ارائه خدمات در تمامی سال و هفت روز هفته، پاسخگویی به زبانهای فارسی عربی و انگلیسی، مجهز بودن به کاملترین بانک اطلاعات شهری مشهد و دسترسی به اینترنت جهت به روزرسانی بانک داده و اقدام کارشناسان این مرکز به جمع آوری اطلاعات تا حصول به نتیجه نهایی برای خدمت رسانی بهتر به زائران برشمرد.
شالچیان خاطرنشان کرد: بروز رسانی دائمی بانک اطلاعات با پیگیری مستقیم از مراکز مورد نیاز و استفاده از ظرفیت های مناطق شهرداری از دیگر امتیازات این پایگاهها است.
نظرات