مدیران شهرداری خدمات‌رسانی به شهروندان را بدون وقفه ادامه دهند

مدیران شهرداری خدمات‌رسانی به شهروندان را بدون وقفه ادامه دهند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، سید محمدمحمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری صبح امروز پنجشنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرداری ساری بابیان اینکه شهرداری‌ها سازمان خدمات رسان بزرگ هستند و شهرداری ساری در مرکز مازندران از جایگاه بالاتری برخوردار است، گفت: شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه در رفع مطالبات مردمی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مردم در اولویت‌های اصلی شهرداری‌ها است و اینکه توان هریک از کارکنان شهرداری در انجام وظایف بسیار بالاست، افزود: استانداری مازندران نیز در انجام امور محوله همراه و هم پای شهرداری ساری است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری با اشاره به ایجاد سامانه شفافیت در شهرداری‌ها در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به  اطلاعات که شهرداری ساری نیز با سه شهر دیگر مازندران به این سامانه متصل شده است ، گفت: مطابق این قانون تمامی شهروندان می‌توانند اطلاعات موردنظر خود را در سامانه ثبت و از مجرای آن پیگیری و مطالبه کنند.

محمدی تاکامی به نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره و تأکید کرد به دلیل اهمیت موضوع پسماند و مشکلات پیش روی، روند احداث این نیروگاه در مرکز استان سرعت بیشتری به خود بگیرد . به‌طور حتم بهره‌برداری و آغاز به کار این پروژه مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات مرکز استان در حوزه پسماند را رفع کند.

وی به اتفاقات پیش‌آمده روزهای اخیر در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: مدیران شهرداری به‌دوراز حواشی موجود خدمات‌رسانی به شهروندان را بدون وقفه ادامه دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در پایان ضمن قدردانی  از تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری بواسطه خدمات رسانی به شهروندان مرکز استان  و اینکه نخستین گام در تحقق شهری آباد و توسعه‌یافته افزایش آرامش و امید در شهروندان است ، تصریح کرد: فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر نیز با قوت پیگیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات