مدیران شهرداری خدماترسانی به شهروندان را بدون وقفه ادامه دهند
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، سید محمدمحمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری صبح امروز پنجشنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرداری ساری بابیان اینکه شهرداریها سازمان خدمات رسان بزرگ هستند و شهرداری ساری در مرکز مازندران از جایگاه بالاتری برخوردار است، گفت: شهرداران مناطق و روسای سازمانهای تابعه در رفع مطالبات مردمی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی با تأکید بر اینکه خدماترسانی به مردم در اولویتهای اصلی شهرداریها است و اینکه توان هریک از کارکنان شهرداری در انجام وظایف بسیار بالاست، افزود: استانداری مازندران نیز در انجام امور محوله همراه و هم پای شهرداری ساری است.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری با اشاره به ایجاد سامانه شفافیت در شهرداریها در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که شهرداری ساری نیز با سه شهر دیگر مازندران به این سامانه متصل شده است ، گفت: مطابق این قانون تمامی شهروندان میتوانند اطلاعات موردنظر خود را در سامانه ثبت و از مجرای آن پیگیری و مطالبه کنند.
محمدی تاکامی به نیروگاه زبالهسوز ساری اشاره و تأکید کرد به دلیل اهمیت موضوع پسماند و مشکلات پیش روی، روند احداث این نیروگاه در مرکز استان سرعت بیشتری به خود بگیرد . بهطور حتم بهرهبرداری و آغاز به کار این پروژه مهم میتواند بسیاری از مشکلات مرکز استان در حوزه پسماند را رفع کند.
وی به اتفاقات پیشآمده روزهای اخیر در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: مدیران شهرداری بهدوراز حواشی موجود خدماترسانی به شهروندان را بدون وقفه ادامه دهند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در پایان ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری بواسطه خدمات رسانی به شهروندان مرکز استان و اینکه نخستین گام در تحقق شهری آباد و توسعهیافته افزایش آرامش و امید در شهروندان است ، تصریح کرد: فعالیتها و پروژههای عمرانی و خدماتی در سطح شهر نیز با قوت پیگیری شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات