مهندس راهزادی خبر داد: ارائه ۷۰ نوع خدمت غیر حضوری توسط شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد
» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از ارائه ۷۰ نوع خدمت غیر حضوری تا پایان آذرماه جاری به مشترکین خود خبرداد.به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، مهندس داود راهزادی با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای پیشگیری از گسترش کرونا، همه خدمات حضوری برقی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت غیرحضوری است و این خدمات تا پایان آذرماه امسال به ۷۰ نوع خدمت افزایش مییابد.
وی با بیان اینکه از سال 1395 طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد، خاطرنشان کرد: این پروژه به عنوان یکی از برنامههای چشمانداز این شرکت تدوین شد که تا 1405 خدمات حضوری به مشترکان به صفر برساند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار ویروس کرونا و نقش مهم فاصله گذاری اجتماعی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، یادآورشد: با شیوع ویروس کرونا اجرای طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان برق تسریع یافت و قرار شد این خدمات از 2 درگاه پیگیری شود.
راهزادی از اجرای طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان برق خبر داد و تصریح کرد: طرح ملی قبض سبز از سوی شرکت توانیر مطرح شد و نخستین خدمات الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق، پرداخت و مشاهدات صورتحساب مصرف انرژی بود.
وی با اشاره به راهاندازی اپلیکیشن برق من ، ادامه داد: این سامانه از اواسط مهرماه امسال افتتاح شد و دارای چهار بخش شامل تعرفه مصرفی و صورتحساب، خاموشی، برق امید و خدمات مشترکان است.
وی با بیان اینکه در اپلیکیشن برق من قسمت خدمات مشترکان تمامی خدمات پس از فروش در حوزه انشعاب برق ارائه میشود، اظهارداشت: در این بخش 15 نوع خدمت از طریق نرمافزار بدون حضور، به مشترکان از طریق تلفن همراه ارائه میشود.
راهزادی با اشاره به اینکه خرید انشعاب، تغییر نام و هرگونه خدماتی که نیاز به مستندات باشد از طریق تلفن همراه انجام میشود و نیاز به حضور نیست، گفت: در اجرای طرح برق امید که ابزار تشویقی برای بهرهوری بیشتر و ایجاد الگوی مصرف متوازن و متناسب است مشترکان برق به سه بخش کممصرف، خوشمصرف و پرمصرف تقسیم و بهای برق مصرفی گروه کممصرف با 100 درصد تخفیف محاسبه میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش خاموشی اپلیکیشن برق من پرداخت و بیانکرد: تمامیخدمات مربوط به خاموشی برق شامل ثبت خاموشی، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تأسیسات مخاطره آمیز، ثبت خسارات وارده به شبکه است.
راهزادی با بیان اینکه در اپلیکیشن برق من 37 خدمت به صورت غیرحضوری ارائه میشود، افزود: علاوه بر این میز خدمت الکترونیک در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده که 62 نوع خدمت در این سامانه بارگذاری شده و به مشترکان برق ارائه میشود. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد
نظرات