111 مورد مراجعه مردمی در ناحیه آزادگان به ثبت رسیده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری آزادگان این منطقه در مهر ماه امسال اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی شهرداری منطقه دو تکریم ارباب رجوع و بررسی مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن است.
وی افزود: برای رسیدن به این هدف منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال ایجاد سازوکاری است که این امکان برای شهروندان به وجود بیاید.
این مسوول گفت: بر همین اساس شهرداری منطقه دو چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 را برای بیان مشکلات شهروندان انتخاب کرده است که امیدواریم مورد استقبال مردم هم قرار گیرد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در مهر ماه امسال 111 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است .
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه برانجام و بیان مطالبات شهروندان از روش های غیرحضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد .
پایان پیام
نظرات