وزارت نیرو دستگاهی در وسیع‌ترین سطح ارتباطی با مردم است

وزیر نیرو با بیان این که ما مسئول تاب‌آوری و امید در جامعه هستیم، گفت: شرکت‌هایی موفق هستند که همه کار خود را کار روابط عمومی و ارتباط بی‌واسطه با مردم بدانند.

"رضا اردکانیان" در آیین پایانی دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، پروژه‌های ساز و کاری را بخش بسیار مهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران عنوان کرد و گفت: اصل توسعه‌یافتگی ما در راستای اجرای اینگونه پروژه‌ها شکل می‌گیرد.


وی تصریح کرد: این به معنای مهم نبودن ساخت و سازها نیست، چرا که طراحی و ساخت نیروگاه‌ها، سدها، تصفیه‌خانه‌ها، شبکه‌های انتقال و همه پروژه‌های ساخت و سازی که به اتکای منابع و نیروی انسانی داخلی صورت گرفته است به‌عنوان دستاوردهای بزرگ و شوق‌آمیزی به شمار می‌روند و این درحالی است که اصل توسعه یافتگی در عرصه سازوکارها بیشتر خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به هزینه‌کرد حداقلی و استفاده حداکثری از وقت در پی همه‌گیری کرونا با برگزاری نشست‌ها به صورت مجازی گفت: هزینه‌ بیشماری از منابعی که مردم برای خدمت‌رسانی به آنها پرداخت می‌کنند، برای برگزاری جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها در گذشته اختصاص پیدا می‌کرد؛ اکنون این فرصت را از دل آن تهدید بزرگ به دست آوردیم و از این نمونه‌ها بسیار است.

وزیر نیرو با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق اعم از روابط عمومی وزارت نیرو، خانواده صنعت آب و برق و تبریک به روابط عمومی‌هایی که رتبه‌های ممتاز جشنواره را به‌دست آوردند، گفت: امید است با جدیت هر چه بیشتر در تحقق برنامه‌های سال پایانی دولت، همه برای مراقبت از حیثیت سازمانی دستگاه‌های خود تلاش کنیم.

اردکانیان با اشاره به برنامه بهره‌برداری از  ۲۵۰ پروژه در قالب پویش #هرهفتهالفب_ایران  که تاکنون ۱۲۹ پروژه از این مجموعه به ثمر رسیده است، گفت: این پویش موجب شد که مردم به‌شکل منظم و برنامه‌ریزی شده‌ای در جریان پیشرفت‌ها و توسعه‌ها قرار گیرند و مسئولان ارشد کشور هم لطف و توجه خود را به این تلاش و حرکت ابراز کردند و با این ابراز انگیزه‌ها و دلگرمی‌ها مضاعف شد؛ این مجموعه یعنی کار روابط عمومی.

وی گفت: وزارت نیرو دستگاهی در وسیعترین سطح ارتباطی با مردم است و باید به گونه‌ای عمل کند که مردم تفکیکی بین خود و مدیران در دستگاه آب و برق احساس نکنند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت مدیران‌عامل در موفقیت روابط عمومی‌های صنعت آب و برق نقش محوری دارد، افزود: بدانیم که ما فقط به عنوان مسئول ایامی که در دوره‌های مدیریتی هستیم شناخته نمی‌شویم، بلکه عملکرد و نحوه برخورد ما با مسائل مختلف، در تمام سطوح سازمان حائز اهمیت است.

اردکانیان گفت: آنچه که برای وزارت نیرو و سازمان‌های ما در آینده هم رقم می‌خورد با روال‌ها و رویه‌های امروز ما مرتبط است.

وزیر نیرو همچنین با اشاره به کارویژه مهم روابط‌عمومی‌ها، بر ارتباط با مردم، پاسخگو بودن و اهتمام بر توسعه این ارتباط تاکید کرد و گفت: ما مهمترین ابزار ارتباطی با مردم در سازمان دولت را در اختیار داریم و لازم است روش‌های خود را بهینه کرده و در شکل‌گیری جامعه پرامید و تاب‌آور، سهم و نقش عمده‌ای داشته باشیم.
گفتنی است روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد موفق به کسب مقام اول در رشته ارتباطات درون سازمانی و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق یزد موفق به کسب مقام دوم در رشته" پژوهش و افکار سنجی" و "جشنواره و نمایشگاه" و روابط عمومی آب و فاضلاب یزد نیز موفق به کسب مقام دوم در رشته تبلیغات شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

منبع خبر

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات