کسب رتبه دوم در محور ارتباطات درون سازمانی از سوی روابط عمومی...

برترین‌های دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو معرفی و تقدیر شدند که در این میان شرکت آب منطقه ای تهران موفق به کسب رتبه دوم در محور ارتباطات درون سازمانی شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانه‌ای"، "ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه"، "مدیریت و برنامه‌ریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.

در مرحله داوری ۴۹ شرکت برگزیده شده که شامل ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه‌ای، پنج شرکت مدیریت تولید،‌ هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه‌ای است.

در آیین پایانی این جشنواره که در حضور مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق صورت گرفت، شرکت آب منطقه ای تهران در محور ارتباطات درون سازمانی رتبه دوم را کسب کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات