درخواست مديرعامل توزيع برق چهارمحال و بختياري از ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري مهندس مجيد فرهزاد  با اشاره به اينكه ارائه خدمات غير حضوري زمينه ساز رفاه عمومي ، كاهش اتلاف وقت ، ارتقاء پروتكل هاي بهداشتي وتحقق اهداف دولت الكترونيك مي باشد ، گفت : با راه اندازي اپليكيشن برق ايران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غير حضوري ارائه مي شود و هم استاني هاي عزيز مي توانند از طريق اين اپليكيشن در خواست هاي خود را در زمينه فروش، خدمات پس از فروش و بهره برداري ، ثبت و پيگيري نموده و از مراجعه حضوري به ادارات برق سطح استان اجتناب كنند.

وي در ادامه اين خبر گفت : استفاده از ظرفيت اين اپليكيشن ، بهترين درگاه دريافت خدمات حوزه برق بصورت غير حضوري مي باشد كه شامل امكاناتي از قبيل بررسي وضيعت صورت حساب ، مشاهده قبض ، ثبت خاموشي ها ، خود اظهاري قرائت كنتور ، اطلاعات برق اميد و... است.
فرهزاد در ادامه سخنان خود افزود : اپليكيشن برق من از طريق كافه بازار ، وب سايت اين شركت به آدرس www.chb-edc.ir ، لينك : https://saapa.ir/mobil_app و باركد مربوطه قابل دانلود و نصب است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات