راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان

راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان

تراب محمدی امروز در گفتگو با شهریار با اعلام این خبر گفت: در راستای سهولت تماس و برقراری ارتباط شهروندان با مرکز ۱۳۷ و اداره کل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز، اپلیکیشن ۱۳۷ طراحی و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس شهروندان تبریزی می توانند درخواست ها، انتقادات و شکایات خود را هم به صورت مکتوب و هم به صورت تصویری به بازرسی و مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز ارائه کنند.

مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز بیان کرد: با این اپلیکیشن، درخواست ها و شکایات مردم توسط مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز ارزیابی شده و پس از ارجاع به مناطق و یا سازمان ها، بازخورد آن به شهروند تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

محمدی گفت: همچنان سامانه خدمات رسانی و نظارت شهروندی ۱۳۷ با ۳۰ خط تلفن جهت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در اختیار شهروندان قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات