201 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهیدبابایی به ثبت رسیده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری شهیدبابایی این منطقه در آبان ماه امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تا به وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند .
وی افزود: بر همین اساس شهروندان می توانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 مشکلات خود را با شهرداری منطقه دو در میان بگذارند .
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در آبان ماه امسال 201 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است .
وی افزود: از این تعداد 31 مورد به صورت حضوری، 12 مورد به صورت مکاتبه ای، 71 مورد تلفنی و 86 مورد از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.
فدایی فر اضافه کرد: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه برانجام و بیان مطالبات شهروندان از روش های غیرحضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد
.
پایان پیام
نظرات