پاسخگویی ۴۰۹۵ درخواست کرونایی در ۱۳۷ مشهد

پاسخگویی ۴۰۹۵ درخواست کرونایی در ۱۳۷ مشهد

پاسخگویی ۴۰۹۵ درخواست کرونایی در ۱۳۷ مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر، افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و مشهد، یکی از موضوعات مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برای دریافت درخواست های مردمی،به اقدامات صورت گرفته در این خصوص در مدیریت شهری اختصاص یافت تا دغدغه ها و استرس های شهروندان کاهش یابد.
وی ادامه داد: تنها در ۷۵ روز نخست پاییز سال جاری، چهار هزار و ۹۵ شهروند در تماس با ۱۳۷ ، به بیان مشکلات، درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و سئوال های خود در موضوع شیوع ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در این خصوص در شهرداری و شورای اسلامی شهر پرداختند که سه هزار و ۸۸۹ درخواست در لحظه تماس، به صورت آنی پاسخگویی شده و ۲۰۶ درخواست نیز که قابلیت پیگیری داشت،ثبت و برای پاسخگویی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.
رمضانی فرخد بیان کرد: بیشترین درخواست های شهروندان در موضوع کرونا مرتبط با مدیریت شهری در رتبه نخست با ۲۰ درصد از سازمان اتوبوسرانی بوده است که شامل مواردی همچون اطلاع از ساعات سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی، درخواست افزایش تعداد ناوگان و کاهش سرفاصله زمانی اتوبوس ها برای جلوگیری از ازدحام مسافر در اتوبوس های فعال، تقاضای باز نمودن دریچه های اتوبوس و یا ایجاد تهویه مناسب در داخل اتوبوس ها، ارائه مواد ضدعفونی کننده به رانندگان اتوبوس و ... بوده است.
وی اضافه کرد: منطقه ۱۰ و ۱۱ در میان مناطق شهرداری دارای بیشترین درخواست های مردمی با موضوع کرونا بوده اند که شهروندان در این تماس ها درخواست های چون نصب نوار خطر در اطراف وسایل ورزشی و وسایل بازی کودکان در پارک ها،ضد عفونی کردن معابر و ... بوده است. تعطیلی جمعه بازار ها و روزبازارها و همچنین تعطیلی پارک های سطح شهر از دیگر درخواست های شهروندان در تماس با ۱۳۷ بوده است که به صورت آنی و در لحظه تماس به آنها پاسخگویی شده است و شهروندان اقناع سازی شده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات