راه اندازی خط E1 با 30 صف انتظار برای سامانه 137 شهرداری ارومیه

راه اندازی خط E1 با 30 صف انتظار برای سامانه 137 شهرداری ارومیه

مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه  گفت:  خط E1 با 30 صف انتظار برای سامانه 137 شهرداری ارومیه راه اندازی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، احسان مهدی پور اظهار کرد: یکی از گلایه های شهروندان در خصوص سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ، پاسخگو نبودن به تلفن ها و یا نبود صف انتظار بود.
وی افزود:  دلیل این امر نبود زیرساخت مناسب  بود که صرفا چهار خط تلفن جهت پاسخگو بودن به شهروندان دایر بود که با دستور شهردار محترم و پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ،اداره بازرسی و مجموعه سامانه ۱۳۷ نهایتا  خط E1 راه اندازی و به فاز اجرا رسید.
مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت:  مزایای این خط تعریف صف انتظار تا ۳۰ نفر بوده که موجب حل بلاتکلیفی تماسها و مدیریت صحیح آنها خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات