راه اندازی خط E1 با 30 صف انتظار برای سامانه 137 شهرداری ارومیه
مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: خط E1 با 30 صف انتظار برای سامانه 137 شهرداری ارومیه راه اندازی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، احسان مهدی پور اظهار کرد: یکی از گلایه های شهروندان در خصوص سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ، پاسخگو نبودن به تلفن ها و یا نبود صف انتظار بود.
وی افزود: دلیل این امر نبود زیرساخت مناسب بود که صرفا چهار خط تلفن جهت پاسخگو بودن به شهروندان دایر بود که با دستور شهردار محترم و پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ،اداره بازرسی و مجموعه سامانه ۱۳۷ نهایتا خط E1 راه اندازی و به فاز اجرا رسید.
مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: مزایای این خط تعریف صف انتظار تا ۳۰ نفر بوده که موجب حل بلاتکلیفی تماسها و مدیریت صحیح آنها خواهد بود.
نظرات