بررسی محدودیتهای احداث جاده سلامت در مجاورت خطوط انتقال برق استان یزد
در بازدیدی مشترک با حضور نمایندگان شرکت برق منطقهای و شهرداری یزد، جوانب احداث جاده سلامت ویژه دوچرخه سواری در محل جاده کنارگذر یزد و مجاورت خطوط انتقال برق مورد بررسی فیزیکی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، در این بازدید محدودیتهای عملیات عمرانی در مجاورت خطوط انتقال و فوقتوزیع برق توسط حمید زارع مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقهای یزد مطرح شد و لزوم حفظ و حفاظت از استقامت شبکههای انتقال، به ویژه شبکههای ۴۰۰ کیلوولت مورد تاکید قرار گرفت.
محمدعلی سلمانی معاون امور زیربنایی و حملونقل شهری شهرداری یزد نیز ضمن قدردانی از تعامل نمایندگان شرکت برق منطقهای یزد، افزود: احداث جاده سلامت ویژه استفاده دوچرخهسواران است و تردد موتورسیکلت و اتومبیل در این مسیر مطلقا ممنوع خواهد بود و برای تکمیل این پروژه به همکاری شرکت برق منطقهای یزد و دیگر دستگاههای استان نیاز داریم.
علی سامعی کارشناس ارشد حقوقی حریم و نماینده معاونت بهره برداری شرکت برق منطقهای یزد نیز ضمن اشاره به میزان حریم قانونی خطوط موجود طبق قانون سازمان برق ایران، گفت: با وجود تلاقی جاده در دو نقطه از مسیر خط، سطح بندی جاده لزوما باید به گونهای باشد که در زمان بارندگی، آب باران در اطراف دکل جمع نشود و شیب بندی و سطح بندی در این عملیات به شیوه اصولی رعایت شود.
در بازدیدی مشترک با حضور نمایندگان شرکت برق منطقهای و شهرداری یزد، جوانب احداث جاده سلامت ویژه دوچرخه سواری در محل جاده کنارگذر یزد و مجاورت خطوط انتقال برق مورد بررسی فیزیکی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، در این بازدید محدودیتهای عملیات عمرانی در مجاورت خطوط انتقال و فوقتوزیع برق توسط حمید زارع مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقهای یزد مطرح شد و لزوم حفظ و حفاظت از استقامت شبکههای انتقال، به ویژه شبکههای ۴۰۰ کیلوولت مورد تاکید قرار گرفت.
محمدعلی سلمانی معاون امور زیربنایی و حملونقل شهری شهرداری یزد نیز ضمن قدردانی از تعامل نمایندگان شرکت برق منطقهای یزد، افزود: احداث جاده سلامت ویژه استفاده دوچرخهسواران است و تردد موتورسیکلت و اتومبیل در این مسیر مطلقا ممنوع خواهد بود و برای تکمیل این پروژه به همکاری شرکت برق منطقهای یزد و دیگر دستگاههای استان نیاز داریم.
علی سامعی کارشناس ارشد حقوقی حریم و نماینده معاونت بهره برداری شرکت برق منطقهای یزد نیز ضمن اشاره به میزان حریم قانونی خطوط موجود طبق قانون سازمان برق ایران، گفت: با وجود تلاقی جاده در دو نقطه از مسیر خط، سطح بندی جاده لزوما باید به گونهای باشد که در زمان بارندگی، آب باران در اطراف دکل جمع نشود و شیب بندی و سطح بندی در این عملیات به شیوه اصولی رعایت شود.
نظرات