تماس بیش از 4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در آذر ماه

تماس بیش از 4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در آذر ماه

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع چهار هزار و 145 تماس شهروندان با سامانه 137، دو هزار و 660 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.


براساس این گزارش، یک هزار و 485  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.


بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها و شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات