پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی

پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی


پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی

پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی

مدیر امور آب و فاضلاب املش به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم این شهرستان شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ نوید نوربخش با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.

بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش در خصوص شکستگی، ترمیم خطوط، فاضلاب، نشت پشت کنتور و حوزه مشترکین بود.

بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات