پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی
پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی
پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش به مشکلات مردمی
مدیر امور آب و فاضلاب املش به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم این شهرستان شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ نوید نوربخش با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.
بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش در خصوص شکستگی، ترمیم خطوط، فاضلاب، نشت پشت کنتور و حوزه مشترکین بود.
بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.
نظرات