حماسه ۹ دی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حماسه ۹ دی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش شهریار، اسماعیل فتحیان اظهار داشت: حماسه ۹ دی و حضور مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه ۱۳۸۸ نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در افتخارات مردان و زنان ایران به شمار می‌آید.

او ادامه داد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردانی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله، و ماندگار شده است.

مدیر کل حراست شهرداری تبریز ۹ دی را به یادماندنی و تاریخی خواند و افزود: در روز ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

فتحیان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، خاطرنشان کرد: بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی، در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات