افزايش تعرفه برق هرمزگان با شروع زمستان

مديرعامل شركت توزيع برق هرمزگان گفت: با آغاز فصل زمستان تعرفه برق در استان به حالت عادي و با نرخ 72تومان در هر كيلووات ساعت محاسبه مي شود.به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق هرمزگان، مهندس هاجر عبدي افزود: از اول فروردين تا آخر آذر هر كيلووات ساعت برق به صورت خالص براي مشتركان خانگي به طور متوسط 25 تومان به عنوان نرخ تابستاني محاسبه مي شود كه در فصل زمستان به حالت عادي و به نرخ 72 تومان بر مي شود.
وي اظهار كرد: 9 ماه از سال به علت شرايط آب و هوايي هرمزگان تعرفه برق گرمسيري اعمال مي شود، ولي در سه ماه آخر سال اين تعرفه تغيير مي كند.
مهندس عبدي گفت: شركت توزيع برق هرمزگان 719 هزار مشترك برق دارد كه 587هزار مشترك در بخش خانگي هستند.
وي با اشاره به اينكه نرخ تعرفه برق خانگي استان در فصل زمستان حدود سه برابر تابستان است تاكيد كرد: مشتركان در اين فصل حداكثر دقت را در استفاده از لوازم برقي پرمصرف مانند آبگرمكن، لباسشويي و جاروبرقي داشته باشد.
مهندس عبدي اضافه كرد: مشتركين براي آگاهي از ميزان مصرف برق خود در فصل زمستان مي توانند با نصب اپليكيشن "برق من" بر روي تلفن هاي همراه از ميزان مصرف خود در اين فصل مطلع شوند.
مديرعامل شركت توزيع برق اظهار داشت: در فصل زمستان مشتركاني كه مصرف برق خود را به كمتر از 80كيلووات ساعت در ماه برسانند مشمول طرح برق اميد شده و قبض برق آنها رايگان محاسبه مي شود.
عبدي تصريح كرد: با حذف تعرفه مناطق گرمسيردر فصل زمستان، هزينه برق در اين مدت حدود سه برابر افزايش مي يابد و مشتركان براي مديريت هزينه هاي برق، در مصرف لوازم برقي پرمصرف بويژه آبگرمكن حداكثر صرفه جويي را داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات