گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان
به مناسبت سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز با حضور در سامانه 122 این شرکت، به صورت بر خط و تلفنی با مردم استان صحبت و مشکلاتشان را پیگیری کرد.
گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان
به مناسبت سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز با حضور در سامانه 122 این شرکت، به صورت بر خط و تلفنی با مردم استان صحبت و مشکلاتشان را پیگیری کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی که از ساعت 12:30 الی 13:30 به تماس های مردمی پاسخ داد، ضمن گرامیداشت یازدهم دیماه سی امین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب گفت: هدف از حضور در این مرکز و پاسخگویی بر خط و تلفنی، بررسی و رفع مشکلات مردمی و تسهیل در خدمترسانی می باشد .
وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در مرکز ارتباط مردمی 122 جهت شنیدن مشکلات مردمی و تلاش بر رفع آن به منظور افزایش سطح رضایتمندی گفت: در هفته های گذشته، در راستای پاسخگویی بر خط مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق سامانه ارتباط مردمی 122 ، تعدادی از معاونین شرکت و مدیران امور آبفای شهرستان ها به صورت مستقیم از طریق این سامانه با مردم گفتگو کردند که این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.
نظرات