7 پروژه آ‌برسانی در شهرستان پاکدشت کلنگ‌زنی و افتتاح شد

7 پروژه آ‌برسانی در شهرستان پاکدشت کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، ارزش کل پروژه‌های آبرسانی به روستاها، فاضلاب شهری و بهره‌مندی شهر شریف‌آباد از آب سدماملو، در مجموع 986 میلیارد ریال است.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران در این باره گفت: اجرای خط انتقال آب از تصفیه‌خانه هفتم تهران (سدماملو) به شهر شریف‌آباد به طول 5.2 کیلومتر و قطر لوله 400 متر از امروز آغاز می‌شود تا در اجرای آب‌رسانی به شهرشریف‌آباد از سد ماملو گامی بلند را برداشته باشیم.

حمیدرضا نامداری به آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی کلکتور اصلی فاضلاب شهر پاکدشت به طول 6.8 کیلومتر و قطر 1000 میلی‌متر از امروز آغاز می‌شود.

او ادامه داد: بازسازی 6.5 کیلومتر شبکه توزیع آب و 1600 رشته انشعاب آب از دیگر پروژه‌های مهم آبرسانی است که هم‌زمان با پروژه بهره‌برداری از تاسیسات تامین آب شرب (مخزن چاه) روستای کلین اجرا می‌شود.

به گفته مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران، بهره‌برداری از تاسیسات تامین آب شرب (مخزن چاه) روستای سیاه چشمه، آبرسانی به روستاهای زیر پوشش مجتمع شهدای چنگی به طول 1500 متر، ساخت مخزن 1500 مترمکعبی و تاسیسات جانبی روستای گلزار شمالی در حال اجراست و افت آب در روستاها را برطرف می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات