مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی در وزارت نیرو برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی در وزارت نیرو برگزار شد

"میثم جعفرزاده" در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار کرد: یک سال از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، قهرمان شجاع اسلام می‌گذرد و داغ سرداری که تجسمی از غرور ملی و عزت یک ملت بود، به سختی از یاد می‌رود.
وی نقش این سردار بزرگ را بی‌بدیل دانست و خاطرنشان کرد: وجود و حضور شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها اثرگذار بود و امروز که در میان ما نیست، نبودنش نه تنها برای ایران یک خسران بزرگ است، بلکه تحمل فراق او برای تمامی آزادگان جهان دشوار است.
فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه نخستین مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار باید در حد و اندازه مقام شامخ وی باشد، یادآور شد: امروز شنبه مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد آئینی با حضور گروه‌های فرهنگی_هنری و اجرای زنده نمایش، دمام و ... در محل ساختمان ستادی وزارت نیرو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز با حضور مسئولان وزارت نیرو، سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار شد.
جعفرزاده بر لزوم معرفی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه تاکید کرد و گفت: سردار شهید سلیمانی نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) است و نسل امروز باید با مقام و شخصیت ارزشمند این شهید بزرگوار آشنا شود.
وی با تاکید بر اینکه باید دشمن بداند یاد شهید سلیمانی هیچ وقت فراموش نمی‌شود، گفت: سردار سلیمانی جزو رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران بود که جان خود را در طبق اخلاص و در مسیر ولایتمداری عرضه کرد.
فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو خاطرنشان کرد: باید اهداف و ارزش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در جامعه به شکل صحیح تبیین شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات