حضور مدیر امور آبفای شهرستان شفت در سامانه 122 و پاسخگویی به تماس های مردمی
حضور مدیر امور آبفای شهرستان شفت در سامانه 122 و پاسخگویی به تماس های مردمی
حضور مدیر امور آبفای شهرستان شفت در سامانه 122 و پاسخگویی به تماس های مردمی
مدیر امور آب و فاضلاب شفت با حضور در سامانه 122 به صورت برخط پاسخگوی تماس های مردمی شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ علی دادرس امروز به مدت یکساعت بطور مستقیم از طریق سامانه 122 به تماس های مردمی پاسخ داد و مشکلاتشان را پیگیری کرد.
بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شفت در بخش مشترکین و فاضلاب بود.
بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آبفای گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی با حضور در سامانه 122 پاسخگوی تماس ها و مشکلات مردمی می باشند.
نظرات