حوزه خدمات شهری در طرح...
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد در نشست معماری سازمانی حوزه خدمات شهری، نقشه سازمانی را یکی از مؤلفههای جدی برای برنامهریزی و مدیریت تغییرات سازمانی دانست و اظهار داشت: استفاده از معماری سازمانی و بهبود روش ها تحولی نوین در حوزه منابع انسانی و ساختار تشکیلاتی سازمانها است که هر چه بزرگتر و پیچیدهتر باشند وجود نقشه سازمانی، موثرتر و بیشتر مورد نیاز است.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد - جعفر امین مقدم تحول ساختاری در حوزه خدمات شهری را از اصول مدیریت نوین شهری برشمرد وگفت: در مدیریت شهری استراتژی به شکلی تعریف میشود که مشتری مداری در رأس برنامه ریزی قرار گرفته و بحث تدوین بانک اطلاعاتی برای رضایت مشتری و تعریف فرآیند اجرایی برای سنجش رضایت مندی ارزیابی میشود که نتیجه آن کم شدن موازی کاری و تسهیل شدن روندهای اداری است و در صورتی که این پروژه با حداکثر انطباق با شرح خدمات مدیریت شهری تهیه و ارائه گردد با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهیم نمود.
در ادامه این نشست علی اکبر مصطفوی طراح پروژه معماری سازمانی به ارائه گزارشی در خصوص محتوا و ساختار این طرح پرداخت و گفت: معماری سازمانی به عنوان چارچوبی برای تبیین، هماهنگ سازی و همسوسازی کلیه فعالیت ها و عناصر سازمان در جهت نیل به اهداف راهبردی سازمان طراحی گردیده است.
سید محمد علی شبانی مدیر تحول و امور اداری شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: معماری سازمانی رویکردی جامع و یکپارچه است که جنبهها و عناصر مختلف سازمان (سیستم) را با نگاه مهندسی تفکیک و تحلیل مینماید و شامل مجموعه مستندات، مدلها، استانداردها و اقدامات اجرایی برای تحول از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است و به صورت مداوم توسعه و به روزرسانی میشود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد
نظرات