از پیگیری برای جایگزین کردن تاکسیمتر با قبض سفر ...
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در گفتگویی با اشاره به نشستها و جلسات مختلفی که با تاکسیرانان فرودگاه مشهد داشته است، اظهارکرد: تاکسیها در شرایط کرونایی، در خط مقدم خدماتدهی و سرویسدهی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بودهاند؛ علیرغم همه سختیها و خطرات انجام وظیفه کردند و شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.
وی با بیان اینکه عمده گلایه تاکسیهای فرودگاه مربوط به «قبض سفر» است، گفت: تاکسیهای شهر مشهد از حدود 20 سال قبل، به همت مدیران وقت، به تاکسیمتر مجهز شدند و لذا تاکسیران و مسافر دغدغه هزینه نداشت.
بهاروند با اشاره به گلایههای تاکسیرانان از قبض سفر، افزود: توقف حین سفر، عدم مشخصشدن دقیق مقصد، ترافیک خیابان و ... از جمله نقایصی بود که از قول تاکسیرانان در قبض سفر لحاظ نمیشود؛ موضوعی که به طور کامل در تاکسیمتر تعریف و لحاظ شده است.
عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: دغدغه ما احقاق حقوق تاکسیران و مسافر است و به نظر میرسد پیاده شدن سیستم تاکسیمتر بیشتر میتواند به تحقق این مهم کمک کند.
بهاروند در ادامه گفت: یکی از دغدغههای دیگر تاکسیرانان، محدود بودن مسافت سرویسدهی تاکسیهای فرودگاه بود؛ چراکه امکان خدماتدهی در نقاطی چون شهرک صنعتی، طرقبه، شاندیز و ... فراهم نیست و موجب سردرگمی برخی مسافران میشود.
وی با بیان اینکه این موضوع را با تاکسیرانی پیگیری خواهیم کرد تا محدودیت برداشته شود، تصریح کرد: از ابتدای شورای پنجم شاهد نارضایتی تاکسیرانان فرودگاه با شرکتی بودیم که تصدی آنها را عهدهدار بود؛ درحال حاضر سازمان تاکسیرانی این حوزه را تصدیگری میکند ولی بدنبال این هستیم که تاکسیرانان بتوانند شرکت تعاونی تاسیس کنند تا همه آنها سهیم باشند و حق کسی تضییع نشود.
بهاروند افزود: شورای شهر هم این موضوع را پیگیری میکند تا به صورت ترک تشریفات واگذار شود.
نظرات