انجام ممیزی به منظور شناسایی املاک ادارات دولتی و غیر دولتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی قناویزچی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تاکنون ممیزی مناطق ۸ و ۱۱ به اتمام رسیده است و پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده، ممیزی تمامی مناطق ۱۳ گانه شهرداری، نیز در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی این حوزه انجام شود.
وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در اداره پیگیری مطالبات مالی دستگاه های دولتی این اداره کل، اطلاعات این ممیزی، در یک بانک جامع درج می شود؛ افزود: اهمیت این موضوع به دو دلیل؛ ثبت اطلاعات ممیزی در بانک جامع با نام نرم افزار زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری و تهیه نقشه پراکندگی و قرارگیری ادارات دولتی در سطح شهر مشهد بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی است.
مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد با اشاره به ضرورت ایجاد یک بانک جامع از ممیزی ها؛ تصریح کرد: ثبت ممیزی ها در یک بانک جامع که تماما توسط اداره پیگیری مطالبات مالی در حال انجام است؛ در تهیه یک نقشه کارآمد، با ثبت تمام ادارات دولتی شهر مشهد در آن، به شناسایی مطالبات رسوب شده یا معوق، کمک می کند.
قناویزچی در ادامه در خصوص تعداد املاک شناسایی شده در دو منطقه ۸ و ۱۱، خاطرنشان کرد: با اتمام ممیزی این مناطق، ۱۱۶ ملک ادارات و نهادهای دولتی شناسایی شده است.
غزاله شهیدی
نظرات