تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در بهمن ماه
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 85 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 379 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، یک هزار و 706 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها و شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات