۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاینها پاسخ داده شد
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر این گزارش نشان میدهد در بهمن ماه امسال در مجموع ۲۵۲ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشور ارسال شده که به ۸۹ درصد آنها پاسخ داده شده است. سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و سهم شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است.
متن کامل خبر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات