۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاین‌ها پاسخ داده شد

۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاین‌ها پاسخ داده شد

گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر این گزارش نشان می‌دهد در بهمن ماه امسال در مجموع ۲۵۲ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشور ارسال شده که به ۸۹ درصد آن‌ها پاسخ داده شده است. سهم شرکت‌های هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و سهم شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است.

متن کامل خبر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان

    منبع خبر

    باشگاه خبرنگاران جوان

    باشگاه خبرنگاران جوان

    باشگاه خبرنگاران جوان یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات