تعریف ۱۸ هدف و ۴۶ اقدام راهبردی در برنامه استراتژیک شرکت فرودگاه‌ها/ تدوین برنامه استراتژیک در چهار فاز

تعریف ۱۸ هدف و ۴۶ اقدام راهبردی در برنامه استراتژیک شرکت فرودگاه‌ها/ تدوین برنامه استراتژیک در چهار فاز

با بیان اینکه ۱۸ هدف محوری برای تبدیل شدن این شرکت به شرکتی برتر، نوآور و چابک در ارائه خدمات ایمن ناوبری هوایی و فرودگاهی منطقه تعریف شده است، افزود: برای ۴۶ اقدام ابتکاری راهبردی در برنامه استراتژیک نیز برنامه‌ریزی شده است. معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی با بیان اینکه جهت‌گیری اصلی این سند، توسعه هوشمندانه بازار و حرکت در راستای چابک سازی سازمانی است، توضیح داد: بر اساس این برنامه، تغییر نقشه استراتژی شرکت در قالب ۱۸ هدف استراتژیک تعریف شده و بدیهی است، با تحقق اهداف سنجه‌های تعریف شده، شاهد تحقق چشم‌انداز شرکت و تبدیل شدن به شرکتی برتر، نوآور و چابک در ارائه خدمات ایمن ناوبری هوایی و فرودگاهی منطقه خواهیم بود. وی عنوان کرد: همچنین با هدف حصول اطمینان از تحقق اهداف کمی تعریف شده در سند استراتژیک، ۴۶ اقدام راهبردی (ابتکار استراتژیک) در سطح شرکت لحاظ شده که برای تمام آن‌ها منشور پروژه و ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات