اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار قابل تقدیر است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری، با انتشار پستی در اینستاگرام خود می نویسد؛
در نخستین روز از سال جدید، حضور در کنار نیرو های فداکار و پرتلاش و خدوم بخش های مختلف شهرداری مشهد مایه مسرت و خرسندی بود؛ عزیزانی که خدمترسانی به زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی را به حضور در کنار خانواده، آن هم در این ایام فرخنده و مبارک، ترجیح دادند.
از نیرو های جان برکف آتش نشانی تا همکاران ما در حوزه گردشگری که در ایستگاه های استقبال از زائر پیش بینی شده به ارائه خدمت مشغول هستند؛ یا عوامل پاسخگو و فداکاری که با صبر و حوصله در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ پاسخگوی شکایات و انتقادات و نیازمندی های شهروندان هستند.
در جوار ایستگاه استقبال از زائر راه آهن، ایستگاه تاکسیرانی نیز قرار گرفته بود؛ خوشبختانه با سیستماتیک شدن فرایند تاکسی گرفتن و محاسبه مسیر و کرایه بها، نظم و نسق خوبی در این بخش شاهد هستیم و رفاه مسافران را به همراه دارد ولی در کنار همه این مسائل، بهای دریافتی تاکسیران نیز باید با خدماتی که ارائه میدهد مطابقت داشته و واقعی باشد.
اتوبوسرانی، یکی دیگر از حوزههای خدماتی شهرداری است که در تمام ایام سال، از ساعات ابتدایی روز تا دیر وقت، فعال هستند و مشغول سرویسدهی به شهروندان؛ بر همین اساس برخود واجب دانستم که در آغازین روزهای سال، دیدار و گپ و گفتی دوستانه با جمعی از این عزیزان در پایانه جدیدالاحداث خواجهربیع داشته باشم.
ساخت این پایانه اقدام ارزشمندی از سوی مدیریت شهری بوده که در کنار ایجاد زیبایی بصری و ساماندهی فضای شهری، با تعبیه امکانات مختلف، شرایط مناسبی نیز برای اتوبوسرانان عزیز فراهم شده است.
در پایان به خودم فرض میدانم که از زحمات و تلاشهای بیوقفه تمامی کارکنان مجموعه عظیم و خدوم مدیریت شهری مشهد تقدیر و تشکر کنم.
همه تلاش ما، ایجاد شرایطی مناسب و بهاری دلانگیز برای یکایک شهروندان عزیز مشهدی و زائران بارگاه منور رضوی است.
مجید خبیری
نظرات