ثبت و پاسخگویی به  بیش از دو هزار درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

ثبت و پاسخگویی به بیش از دو هزار درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

ثبت و پاسخگویی به  بیش از دو هزار درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، طی ۴۸ ساعت گذشته، دو هزار و ۲۳۴ درخواست شهروندی ثبت و پاسخگویی شده است که از این تعداد هزار و ۲۵۷ مورد در لحظه تماس راهنمایی‌های لازم ارائه شده است، ۴۱۷ پیام قابل‌پیگیری و به ۵۶۰ مورد پاسخگویی شده است.
پرتکرارترین موضوعات شامل اعلام موارد فوری و رفع خطر (هدررفت آب، رفع خطر و...)، نظارت بر ساخت‌وسازها و رفت‌وروب و شست‌وشو است.
شهروندان متعددی در تماس با مرکز ۱۳۷، از نصب داربست و بنرهای مناسبتی فصل بهار و ایام نیمه شعبان در مسیر تردد افراد و یا مسیرهای دوچرخه در وکیل‌آباد سه، نبش بیهقی، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز، حدفاصل امام رضای ۶ و ۱۲، ابتدای خیابان صاحب‌الزمان از سمت میدان شهدا و ....انتقاد داشته و درخواست رفع سد معبر را دارند.
همچنین شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ از عدم استقرار ماموری در قسمت بانوان بوستان پردیس که باعث تعطیلی این قسمت از ساعت ۱۷ می شود، انتقاد داشته و درخواست افزایش ساعت استفاده را دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات