شهردار یزد خبر داد: دو خدمت...
شهردار یزد با بیان اینکه دو خدمت استعلامات بانکی و درخواست عدم خلافی از اول اردیبهشت ماه منحصراً از طریق سامانه شهروندسپاری انجام می شود، گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری و همچنین تحقق دولت الکترونیک که در ایام شیوع بیماری کرونا نیز ضرورت بیشتری برای این موضوع احساس شد، شهرداری یزد سامانه شهروندسپاری را راه اندازی نمود تا برای انجام برخی از فعالیت ها به غیر از مراجعه حضوری به کارگزاری ها و همچنین مناطق پنجگانه شهرداری، این سامانه نیز به شهروندان خدمات ارائه نماید.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی با بیان اینکه بخشی از این فعالیت ها مانند استعلامات بانکی و همچنین عدم خلافی از اول اردیبهشت منحصراً در بستر سامانه شهروندسپاری انجام می شود، افزود: سایر فعالیت ها نیز در بستر این سامانه قابل انجام است که شهروندان یزدی لزومی به مراجعه حضوری به شهرداری ندارند، حتی بعضی از خدمات با توجه به سوابق قبلی ملک اگر فرآیند مربوط به ملک قبلا انجام شده باشد و مجدداً اگر شهروندان استعلامی بخواهند در یک زمان کوتاه پاسخ استعلام خود را دریافت می کنند.
شهردار یزد مزایای این امر را کم شدن تردد در سطح شهر، کاهش ازدحام در مناطق شهرداری و همچنین تسریع در خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد و گفت: شهروندان می توانند از طریق آدرس اینترنتی esup.yazd.ir ، وارد سامانه شهروندسپاری شده و از وضعیت ملک خود اطلاع حاصل کنند و هم خدمات مرتبط با فعالیت های شهرداری را دریافت نمایند.
وی افزود: سایر خدمات نظیر درخواست پایان کار، درخواست صدور پروانه، استعلامات ادارات مختلف نیز از طریق این سامانه قابل انجام می باشد و از اول اردیبهشت ماه دو خدمت استعلامات بانکی و عدم خلافی، منحصراً از طریق سامانه شهروندسپاری انجام می شود.
عزیزی تصریح کرد: این دو خدمت در مناطق و کارگزاری ها ارائه نمی شود و به تدریج سایر خدمات نیز به صورت کامل از طریق سامانه شهروند سپاری انجام می شود البته همکاران ما در مناطق پنجگانه شهرداری به صورت میز خدمت آماده راهنمایی شهروندان می باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد
نظرات