از نظرات و خلّاقیت‌های هنرمندان ساروی استفاده خواهیم کرد

از نظرات و خلّاقیت‌های هنرمندان ساروی استفاده خواهیم کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اعضای خانه هنرمندان ساری در دفتر شهردار برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری با اشاره به لزوم استفاده از تفکر، ایده ها و خلاقیت های هنرمندان ساروی در توسعه مرکز استان گفت: شهرداری آمادگی همکاری و استفاده از خلاقیت ها و پیشنهادات هنرمندان ساروی در اجرای پروژه های مرتبط با حوزه های فرهنگی و هنری جهت توسعه مرکز استان را دارد.

وی افزود: برنامه ریزی جهت استفاده از ابنیه بوستان ولایت برای استقرار خانه هنرمندان در حال انجام است و پس از بررسی و هماهنگی های لازم، بخشی از این ابنیه به خانه هنرمندان اختصاص می باید.

مرادی ادامه داد: اقدامات لازم برای همکاری های مشترک میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری و خانه هنرمندان استان صورت خواهد گرفت تا با تقویت این ارتباط بتوانیم خدمات شایسته تری به شهروندان ساروی ارائه نماییم.

سرپرست شهرداری ساری گفت: تشکیل کارگروه های فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت کارشناسان شهرداری ساری و هنرمندان ساروی در دستور کار قرار گرفته که پس از برگزاری این نشست های تخصصی و کارشناسی از نتایج بدست آمده در حوزه های مربوطه در مدیریت شهری بهره برداری خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به راه اندازی کارگاه بزرگ المان سازی شهرداری ساری در ماه آینده که با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی در حال انجام است، از ظرفیت خانه هنرمندان به عنوان اتاق فکر کارگروه المان سازی استفاده می کنیم. باید برون سپاری ها و استفاده از پیمانکاران در این حوزه ها به طور کلی برچیده شود و کارها با استفاده از توان داخلی به انجام برسد.

در ادامه این نشست، عبدالرضا اتحاد رییس خانه هنرمندان شهرستان ساری با استقبال از همکاری همه جانبه در حوزه های مرتبط فرهنگی و هنری با شهرداری ساری، ضمن قدردانی از حمایت های حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری از این خانه و نگاه های بسیار خوب وی به فعالیت های فرهنگی و هنری بر پایه مشورت و تخصص گرایی، بر همکاری با شهرداری ساری تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات