آغاز بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد در نیمه دوم اردیبهشت/ مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی طرح بهسازی باند ۲۹ چپ

آغاز بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد در نیمه دوم اردیبهشت/ مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی طرح بهسازی باند ۲۹ چپ

با اشاره به اینکه بهسازی باند ۲۰ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران مهم‌ترین پروژه پیش روی این شرکت است، گفت: اکنون باند ۲۹ چپ مهرآباد به عنوان باند اصلی فرودگاه مهرآباد استفاده می‌شود، اما با توجه به قدمت باند، نیاز به بهسازی اساسی دارد. وی ادامه داد: طی یکسال گذشته با بررسی جامعی که درخصوص روش بهسازی این باند در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به انجام رسید، در نهایت یک پیمانکار با سابقه برای این پروژه انتخاب شد. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ارتباط با محدودیت‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران هنگام بهسازی باند ۲۹ چپ گفت: قطعا با شروع این پروژه باند عملیاتی مهرآباد باند ۲۹ راست خواهد شد که در این مورد هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی انجام شده است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات