آغاز پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در ۱۰ فرودگاه منتخب کشور/ سنجش مدیران فرودگاهی با خط‌کش میزان بهره‌وری

آغاز پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در ۱۰ فرودگاه منتخب کشور/ سنجش مدیران فرودگاهی با خط‌کش میزان بهره‌وری

، احمد مظفر در این وبینار که امروز (۲۰ اردیبهشت) با حضور مدیران کل و مدیران ستادی و نیز مدیران ۱۰ فرودگاه منتخب برگزارشد، عنوان کرد: بودجه ریزی عملیاتی (بر مبنای عملکرد یا بهای تمام شده) یک تکلیف قانونی بر اساس ماده ۱۶ قانون خدمات کشوری و نیز برنامه‌های توسعه چهارم، پنجم و ششم بوده که باید از سال ۸۶ در سازمان‌ها اجرا می‌شده است. وی همچنین در تبیین مهمترین مزایای بودجه‌ریزی عملیاتی در مقایسه با بودجه‌ریزی سنتی توضیح داد: در این راستا می‌توان به تخصیص هدفمند اعتبارات بر اساس فعالیت‌ها، امکان ردیابی و اندازه‌گیری کمی اعتبارات از مرحله تخصیص تا هزینه کرد و امکان ارزیابی عملکرد واحد مجری نسبت به خدمات خروجی بر مبنای فعالیت هدف‌گذاری شده اشاره کرد. مظفر تاکید کرد: مدل بودجه‌ریزی عملیاتی مبنای تخصیص اعتبار فرودگاه‌های منتخب در سال جاری است و معیار ارزیابی عملکرد مدیران خواهد بود.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات