پاسخ به مطالبات شهروندان در اولویت است
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، جواد طالبی صبح امروز در جمع مجموعه روابط عمومی با تبریک 27 اردیبهشتماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: بیان حقیقت از فعالیتهای شهرداری مهمترین اصل در مجموعه شهرداری است که باید رعایت شود.
وی بابیان اینکه اگرچه روابط عمومیها نقش تأثیرگذاری در تشریح دستاوردها خدمات شهرداریها و سازمانها دارند اما بیان حقیقت مهمترین اصل در حوزه روابط عمومی است و عنوان مطالب درست و بهحق و بهدوراز تملق و گزافهگویی حقیقتی است که باید توسط روابط عمومی در کارنامه شهرداری ثبت شود.
سرپرست شهرداری ساری با تأکید بر اینکه در درج اخبار و نوشته اخلاقمداری را رعایت کنید تا اعتماد از دست رفته مردم به این مجموعه ارتقاء پیدا کند، گفت: امروز همه شما در قامت یک شهردار هستید، تلاش کنید در مجموعهای که در آن خدمت میکنید رفع مشکلات شهر و شهروندان و همچنین امیدآفرینی جزء مهمترین وظایف شما باشد و در این مسیر گامهای محکم و روبهجلو بردارید.
وی افزود: روابط عمومیها پیشانی سازمانها و نهادها هستند و در کمک به تصمیمگیریهای مدیریتی نقش انکارناپذیر و قابلتوجه دارند؛ انتظار میرود روابط عمومیهای این مجموعه نیز ضمن مشاورهی درست، نقشه راه را برای خدمات بهینه به شهروندان ترسیم کنند.
طالبی بابیان اینکه شهرداری نهادی خدمات رسان است و خدمت به شهروندان از وظایف اصلی این مجموعه است، تأکید کرد که در کار با کسی تعارف ندارم و رعایت نظم و انضباط اداری باید در این مجموعه بهخوبی رعایت شود.
وی یکی دیگر از وظایف روابط عمومیها را رصد مطالبات مردمی دانست و با تأکید بر این موضوع که پاسخ به مطالب شهروندان جزء اولویتها باشد، ادامه داد: مردم نباید در راهروهای شهرداری سرگردان باشند؛ رسیدگی به امور آنان در اسرع وقت جزء وظایف مهم شهرداری است و نقش روابط عمومیهای برای احصاء و اطلاع رسانیمطالباتشان به مدیریت شهرداری در این بخش بیشتر نمود پیدا میکند .
طالبی تعهد، تخصص و تعصب را فاکتورهای مهم در انجام خدمترسانی در یک نهاد یا سازمان عنوان کرد و گفت: اگرچه این موارد سه اصل مهم است اما تعصب به محیط کار و جلوگیری از هرگونه اسراف، بازدهی را افزایش میدهد. تحقق این مهم در شهرداری ساری جزء ضروریات محسوب میشود.
سرپرست شهرداری ساری بابیان اینکه خدماترسانی به شهروندان وظیفه ذاتی ماست و برای انجام این کار نیاز به قدردانی نداریم، تصریح کرد: باید با امانتداری و حقیقتگویی مردم را با شهرداری آشتی دهیم.
وی بیان کرد: برای اینکه روابط عمومی در انجام فعالیتهای خود موفق باشد نیازمند بهروزرسانی اطلاعات و اخبار است؛ در عین حال ارتباط با رسانه ها نیز این مجموعه را در انجام امور محوله موفقتر میکند.
حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری در ادامه این نشست بر تعامل و همکاری بیشتر و اطلاعرسانی به هنگام، دقیق و شفاف از فعالیتهای مجموعه شهرداری ساری تأکید کرد.
وی از تشکیل شورای سیاستگذاری روابط عمومی باهدف برنامهریزی بهتر و استفاده از خرد جمعی در تصمیمگیریها با حضور روابط عمومیهای شهرداریهای مناطق و سازمانهای تابعه خبر داد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات