رفتار واسطه ها در بازار مسکن تغییر کرده است؛ تقابل انتظارات و تماشاچیان برجامی در بازار مسکن

در حالی که به شکل سنتی مخاطب تماس‌های واسطه‌های ملکی در وهله اول، متقاضیان خرید مسکن هستند و تماس تلفنی بین واسطه‌ها و خریداران همواره وجود داشته است، شرایط جدید رفتار واسطه‌های ملکی به‌عنوان ضلع سوم معاملات مسکن همواره بر رفتار و دیدگاه دو ضلع دیگر بازار یعنی خریداران و فروشنده‌ها اثرگذار است. در سال ۹۹ با وجود رکود بازار، با این تصور که قرار نیست رشد قیمت مسکن متوقف شود، به طور موقت از بازار خارج شده و فایل‌های خود را نزد بنگاه‌ها غیرفعال کردند تا بتوانند با گذشت زمان بیشتر در نهایت ملک خود را به بالاترین قیمت ممکن و اصطلاحا در قله قیمتی بازار بفروشند. اکنون به‌دنبال حذف انتظارات رشد قیمت مسکن در بازار به‌ویژه در میان متقاضیان خرید، واسطه‌ها نقش فعال جدیدی در بازار برای خود تعریف کرده‌اند که می‌توان از آن به‌عنوان «تحریک فروشندگان انصرافی برای بازگشت به بازار مسکن» یاد کرد. در واقع محتوای ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات