سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور برترینهای خود را شناخت
بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، آثار 127 شرکت از صنعت آب و برق در 14 محور مورد داوری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.
به گفته «صديقه ببران» مديركل دفتر روابط عمومي و اطلاعرسانی وزارت نيرو، در مرحله اول غربالگری و گزینش آثار که در شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت، از تعداد 2995 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 1898 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروههای تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت، در نهایت 586 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار 68 شرکت در 14 محور حایز رتبههای برتر جشنواره سوم شدند.
در آیین پایانی این جشنواره که امروز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، برترینهای صنعت آب و برق در موضوعات مختلف به شرح ذیل معرفی و از آنها تقدیر شد.




لینک اصل خبر در سایت وزارت نیروبر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.
به گفته «صديقه ببران» مديركل دفتر روابط عمومي و اطلاعرسانی وزارت نيرو، در مرحله اول غربالگری و گزینش آثار که در شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت، از تعداد 2995 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 1898 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروههای تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت، در نهایت 586 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار 68 شرکت در 14 محور حایز رتبههای برتر جشنواره سوم شدند.
در آیین پایانی این جشنواره که امروز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، برترینهای صنعت آب و برق در موضوعات مختلف به شرح ذیل معرفی و از آنها تقدیر شد.
نظرات