برگزاری 2 دوره آموزشی فرهنگی و دینی در وزارت نیرو

برگزاری 2 دوره آموزشی فرهنگی و دینی در وزارت نیرو

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در راستاي توانمندسازي مخاطبين نماز و با استناد به برنامه‌هاي مصوب اين دستگاه و ستاد اقامه نماز كشور در سال 1400  مبني بر برگزاري دوره آموزشي ائمه جماعات (مفتاح 9) و فعالان اجرايي نماز (رضوان 7)، اين دفتر دوره‌هاي مذكور را با مشاركت مركز آموزش‌هاي الكترونيكي پژوهشگاه نيرو بصورت الكترونيكي (مجازي) برگزار مي‌کند.
بر این اساس، در اين دوره‌ها جمعا تعداد 1200 نفر از ائمه جماعات و فعالان اجرايي نماز شركت مي‌كنند كه هر ساله با توجه به نظر سنجي و نياز سنجي از مخاطبين موضوعات متنوع وكاربردي انتخاب و توسط اساتيد بنام و برجسته كشوري تدريس و توليد محتوا مي‌شود.
مدت زمان اين دوره‌ها سه ماهه بوده كه مخاطبين پس از شركت در دوره حضوري و كسب امتياز لازم گواهينامه پايان دوره دريافت مي‌نمايند. با توجه به شيوع ويروس كرونا و به‌منظور ارج نهادن به تلاش‌هاي كادر پزشكي درماني كشور اين دوره‌ها در دي‌ماه و بهمن‌ماه سال جاري به‌صورت غير حضوري برگزار مي‌شود.
این گزارش می‌افزاید، موضوعات طرح مفتاح و رضوان سال 1400 ويژه ائمه جماعات شامل نماز (اهميت پاسخگويي به شبهات)، (آشنايي با تهديدات سايبري در فضاي مجازي)، (اسراف و كاهش منابع ملي) است.
همچنین موضوعات ويژه فعالان اجرايي نماز نیز شامل (نماز (اهميت پاسخگويي به شبهات)، آشنايي با تهديدات سايبري در فضاي مجازي، اصول كار فرهنگي است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات