ارتقای شاخص رضایت مسافران با حدود دو میلیون بازخورد در فرودگاههای بینالمللی کشور
، مجتبی رنجبر، مدیر راهبری مرکز ایمنی و عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: بنا به اعلام دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، شاخص رضایت فرودگاهها با حدود دو میلیون بازخورد ثبت شده توسط مسافران در هشت ماه ابتدایی سال۱۴۰۰ به ۷۳. مدیر راهبری مرکز ایمنی و عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی گفت: به طور کلی تا پایان ۸ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، شاخص رضایت فرودگاهها ۷۳. به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ رنجبر خاطرنشان کرد: پایش هوشمند و مستمر کیفیت خدمات فرودگاهی در ماههای آینده نیز همچون گذشته در فرودگاههای بین المللی ادامه خواهد داشت و با توجه به تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفیت خدمات فرودگاهی، تمامی مدیران و مسئولان در فرودگاههای کشور ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات