جذب کامیون‌های ترک‌ به بنادر گیلان در دوره مناقشات ارمنستان و آذربایجان/ برای جابه‌جایی فقط ۹۸ دستگاه کامیون از کشتی رو –رو استفاده کردیم

جذب کامیون‌های ترک‌ به بنادر گیلان در دوره مناقشات ارمنستان و آذربایجان/ برای جابه‌جایی فقط ۹۸ دستگاه کامیون از کشتی رو –رو استفاده کردیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه بندر انزلی از باسابقه‌ترین و فعال‌ترین بنادر کشور بوده اما در حال حاضر افتی در جایگاه خود داشته، گفت: برای اینکه بتوانیم بندر انزلی را به رونق تجاری سال‌های قبل بازگردانیم، باید استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله اتصال به شبکه ریلی، افزایش عملیات کانتینری و کانتینر یخچالی را در دستور کار قرار دهیم. ما هم معتقدیم باید به سمت کشتی رو-رو با ظرفیت بالاتر برویم چرا که به طور قطع جابه جایی کامیون‌ها و کالا با کشتی رو-رو با ظرفیت بیشتر باعث کاهش کرایه‌های حمل می‌شود اما مشکل مهم این است که برنامه زمان‌بندی و منظم برای حرکت کشتی‌های رو- رو نداریم و تردد کشتی‌های رو-رو با برنامه‌ریزی انجام نمی‌شود. مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه در این شرایط رانندگان کامیون از زمان دقیق تردد کشتی‌ها اطلاع ندارند و این باعث می‌شود جاده را به مسیر دریایی ترجیح ...

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    منبع خبر

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا) یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات