شهردار کرمان مطرح کرد: حضور موثر نیروهای نظامی و انتظامیِ استان کرمان در مقابله با بحران‌ها

شهردار کرمان مطرح کرد:
حضور موثر نیروهای نظامی و انتظامیِ استان کرمان در مقابله با بحران‌ها

شهردار کرمان گفت: نیروهای نظامی و انتظامیِ استان کرمان در امور عام‌المنفعه حضور پُررنگ و موثری دارند.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سعید شَعرباف، در نشستی که با حضور سرهنگ علی سیفی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان، در دفتر شهردار کرمان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه‌السلام و روز مرد، با بیان اینکه مشارکت در امور عام‌المنفعه، ماموریت نیروهای نظامی و انتظامی در کل کشور است، گفت: این مهم در استان کرمان منحصربه‌فرد است و نیروهای نظامی و انتظامی در این استان، حضور فعالی در مقابله با بحران‌ها و مشارکت در امور عام‌المنفعه دارند.
وی افزود: البته بخشی از این حضور به‌دلیل بحران‌خیز بودن استان کرمان و بخشی هم به‌واسطه عقب‌ماندگی‌های این استان در حوزه‌های مختلف است.
شهردار کرمان ادامه داد: حال‌و‌هوای خدمت‌رسانی نیروهای نظامی و انتظامی در استان کرمان، برگرفته از شخصیت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است که علاوه بر بُعد نظامی، همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی بود که این روحیه به بدنه استان و به‌ویژه نیروهای نظامی و انتظامی نیز منتقل شده است.
شَعرباف با بیان اینکه در برخی زیرساخت‌های اولیه در شهر کرمان نیازهای اساسی داریم که جز با عزم استانی حل نمی‌شود، گفت: برای حل برخی مشکلات به‌ویژه در حاشیه شهر کرمان، نیازمند همراهی مدیریت استان و نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
وی افزود: شهرداری کرمان نیز درجهت تامین امنیت، نسبت به واگذاری زمین و تغییر کاربری، با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری خواهد کرد.
فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان نیز با بیان اینکه نگاه ارتش بر تعامل با سایر نهادها به‌ویژه شهرداری‌هاست، گفت: تاکنون، قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.
سرهنگ علی سیفی، به ساخت درمانگاهی با نام «صاحب‌الزمان(عج)» در شهر کرمان اشاره کرد و گفت: این درمانگاه با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان کرمانی و مجموعه ارتش ساخته شده که شهرداری کرمان نیز برای ساخت این مجموعه همکاری مطلوبی با ارتش داشت.
وی با بیان اینکه هرچه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بیشتر باشد، مردم عزیز بهره بهتری خواهند برد، به اقدامات ارتش در سیل اخیر جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: پس از وقوع سیل در جنوب استان کرمان، به مدت دو هفته در شهر «زهکلوت» مستقر شدیم.
فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان افزود: در منطقه «زهکلوت»، علاوه بر استقرار ادوات مهندسی و ماشین‌‌آلات جهت ساخت سیل‌بند، روزانه ۷۰۰ پُرس غذا نیز پخت و توزیع می‌کردیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات