با حکم شهردار کرمان؛ «زهرا نگاری»، مشاور شهردار در حوزه افراد دارای معلولیت شد

با حکم شهردار کرمان؛
«زهرا نگاری»، مشاور شهردار در حوزه افراد دارای معلولیت شد

با حکم شهردار کرمان، «زهرا نگاری»، به‌عنوان مشاور شهردار در حوزه افراد دارای معلولیت معرفی شد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، در حکم سعید شعرباف تبریزی، شهردار کرمان آمده است:
«سرکار خانم زهرا نگاری
با سلام
در جهان امروز به شهری شهر پیشرفته گفته می‌شود که علاوه بر ساکنان سالم آن شهر، ساکنان معلول آن نیز قادر به استفاده از امکانات، تجهیزات و تسهیلات شهری باشند. رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان طرحی اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های شهری، با توجه به رفع نیازهای معلولان و توان‌یابان و تمرکز بر رفع تبعیض و تساوی حقوق شهروندان دارای معلولیت و سالم می‌باشد؛ لذا نظر به اهمیت و حساسیت این مبحث، به‌عنوان «مشاور اینجانب در حوزه معلولین و توان‌یابان» منصوب می‌شوید.
مشاوره درخصوص مناسب‌سازی معابر شهری جهت نابینایان، معلولان و جانبازان و ... نظیر همسطح‌سازی معابر و نصب پل‌های مخصوص معلولان به‌صورتی که به جز ممانعت‌های ایمنی، امنیتی یا مالکیتی، هیچ‌گونه مانع حرکتی برای دسترسی افراد به فضا و حرکت و فعالیت در درون آن وجود نداشته باشد، مشاوره درخصوص مناسب‌سازی حمل‌ونقل عمومی نظیر ایجاد پارکینگ خودروهای معلولان و جانبازان و ... به‌صورتی که دسترسی برای این افراد به‌گونه‌ای باشد که بتوانند به‌راحتی و بدون مشکل در هر ساختمانی حضور یابند، تلاش درجهت ایجاد روحیه نشاط و امید بین نابینایان، معلولان و جانبازان از طریق هماهنگی برگزاری مراسم فرهنگی و اجتماعی، حمایت از مطالبه‌گری شهروندان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در حوزه‌های گوناگون مدیریت شهری و در پایان ارتباط و تعامل فی‌مابین کانون‌ها، انجمن‌ها و سمن‌ها و اطلاع‌رسانی در این خصوص، مورد انتظار است.
امید است با استفاده از توان و تجربه خود و با اتکال به خداوند متعال و همکاری پرسنل شهرداری، در پیشبرد اهداف با رعایت قوانین و مقررات، موفق و موید باشید.»

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات