عادل شیشه گری عضو شورای شهر اهواز:  از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ استقبال می‌کنیم / ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پارکینگ طالقانی

عادل شیشه گری عضو شورای شهر اهواز: از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ استقبال می‌کنیم / ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پارکینگ طالقانی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تعامل با دستگاه ها جهت احداث پارکینگ ضرورت است و از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ استقبال می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز عادل شیشه گری در خصوص وضعیت پروژه پارکینگ طالقانی اظهار کرد: پارکینگ خیابان طالقانی که از سال ۱۳۹۳ به حال خود رها شده بود هم اکنون بخش پارکینگ آن حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنین ۲ طبقه تجاری زیرزمین و همکف با دارا بودن ۵۰ واحد تجاری حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند .

شیشه گری افزود : قرار بر این شد پروژه توسط نیروهای توانمند و فنی شهرداری و به صورت امانی اجرا شود و با معرفی مجری از سوی شهرداری پروژه آغاز بکار کرده است که با تکمیل این فاز شاهد ۳۰۰ محل پارک خودرو و ۵۰ واحد تجاری خواهیم بود.

وی ادامه داد : با توجه به محدودیت ظرفیت خیابان طالقانی از متخصصین در این حوزه درخواست شد با انجام مطالعات ترافیکی در این زمینه نحوه بهره برداری از پارکینگ تشریح شود و بهترین حالت بهره برداری از پارکینگ توسط مشاور پیشنهاد و ارائه شود.

عادل شیشه گری با اشاره به ازدحام و ترافیک بیش از حد به خصوص در ساعاتی در شبانه روز در منطقه کیانپارس اضافه کرد : با معرفی سرمایه گذار و مشارکت با بخش خصوصی می توان زمین هایی را در منطقه کیانپارس جهت احداث پارکینگ عمومی اختصاص داد.

وی تعامل با دستگاهها جهت احداث پارکینگ را یک اولویت و ضرورت دانست و گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ استقبال می‌کنیم و زمین‌هایی که متعلق به ادارات هستند می‌توانند مکان مناسبی برای احداث این پارکینگ ها شوند و برای دستگاه های دولتی مالک این زمینه ها نیز نوعی درآمد زایی باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات