بوستان محلی در خیابان مولوی احداث خواهد شد

بوستان محلی در خیابان مولوی احداث خواهد شد

وی  با اشاره به توسعه روابط و تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی و آرامش روان در سطح محله ها اظهار کرد : توجه روز افزون هر فرد به فعالیت های جسمانی و توسعه و ارتقاء فرهنگ سلامتی و تندرستی موجب شده تا توجه هر چه بیشتر این مجموعه به اجرای عملیات های عمرانی و تجهیز اماکن و فضاهای همگانی مورد استفاده افراد، جلب شود.

به گفته بهنام زاده به منظور توسعه فضاهای سبز و فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان در این  محله ، احداث این بوستان در دستور کارمعاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین  قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا عملیات خاکبرداری توسط عوامل فنی و اجرایی  در کوتاهترین زمان اجرا شد که هم اکنون شاهد اتمام اجرای این عملیات هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین  در ادامه بیان کرد:  نقش و اهمیت بوستان های محله ایی یکی از اهداف اصلی این منطقه  در جهت توسعه پارک ها ، فراهم کردن محلی برای گذران اوقات فراغت اهالی محل است که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان  را بدست آوریم.

بهنام زاده  در پایان گفت : بوستان محلی خیابان مولوی کوچه بالو در زمینی به مساحت 2700 متر مربع وبا اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال در مدت 3ماه اجرا و در هفته شوراها به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات