برپايي ميز خدمت و ارتباط مردمي برق در ساختمان ستادي وزارت نيرو
به گزارش پايگاه خبري توانير ، محمدرضا سيد حسيني رييس اداره تشخيص و تعرفه منطقه برق بعثت تهران بزرگ در همين خصوص با بيان اين كه روزانه به طور ميانگين 25 تماس يا مراجعه حضوري را پاسخ مي دهيم، خاطرنشان كرد: توجه به ضرورت آشنايي هرچه بيشتر شهروندان، كاركنان دستگاه هاي اجرايي و مراجعان به اين نهادها و دستگاه هاي اداري با خدمات غيرحضوري قابل ارائه صنعت برق و راهنمايي شهروندان، ميز خدمت و ارتباط مردمي برق در ساختمان ستادي وزارت نيرو برپا شده است.
سيد حسيني با اشاره به اين كه در طول ساعت هاي اداري نسبت به پاسخگويي به تماس هاي و راهنمايي مراجعان اقدام مي شود، افزود: ازهمه مناطق كشور با اين دفتر تماس گرفته مي شود و تا حد امكان نسبت به راهنمايي آنها، ارجاع درخواست ها به شركت توزيع مربوطه در استان ها و... اقدام و هماهنگي لازم انجام مي شود.
وي با بيان اين كه اين ميز خدمت و ارتباط مردمي با هماهنگي توانير و توزيع برق تهران بزرگ راه اندازي شده است، اضافه كرد: مردم از سراسر كشور مي توانند در صورت نياز با شماره 02181606112 تماس حاصل نمايند اما در استان ها نيز همواره شماره سراسري 121 به صورت 24 ساعته پاسخگوي شهروندان است.
سيدحسيني در پاسخ به اين پرسش كه بيشترين حجم تماس ها و مراجعات در خصوص چه مواردي است، گفت: بيشتر تماس ها و پرسش ها از جنس عدم آشنايي نحوه دريافت خدمات برق است .
وي ادامه داد: راهنمايي نحوه نصب "اپلكيشين برق من"، نحوه دريافت پيامكي صورتحساب برق مصرفي، درخواست انشعاب، گزارش مراكز غيرمجاز استخراج رمز ارز و... بيشترين ميزان تماس ها را به خود اختصاص داده است.
سيد حسيني ادامه داد: تماس ها و در خواست ها در صورت نياز به دبيرخانه و شركت توزيع برق استان مربوطه ارجاع و هماهنگي لازم به عمل مي آيد.
برپايه اين گزارش، هموطنان در سراسر كشور مي توانند با نصب نرم افزار"برق من" از تمامي خدمات عمومي مورد نياز در حوزه برق، بدون مراجعه حضوري به ادارات برق و تنها از طريق تلفن همراه خود در هر زمان و از هر نقطه اي از كشور، بهره مند شوند.
ين نرم افزار از طريق نشاني اينترنتي www.saapa.ir ، كافه بازار و... قابل دريافت و نصب است.
نظرات