اپليكيشن برق من، آسانترين راه دريافت خدمات از شركت ...
به گزارش
پايگاه خبري توانير
به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي، سيد مجيد آزيز افزود: اين اپليكيشن كه به صورت رايگان در اختيار افراد بوده و خدمات متنوع و گسترده اي ارائه مي دهد ، تقريبا نياز به مراجعه حضوري به ادارات برق را به صفر رسانيده و متقاضيان و مشتركين برق مي توانند به صورت برخط خدمات خود را دريافت و پيگيري نمايند.
وي اظهار داشت: اطلاع از ميزان مصرف برق و هزينه هاي ماهيانه آن، انتخاب پله مصرف ، سوابق مصرف و پرداخت ، دريافت انشعاب برق و خدمات پس از فروش انشعاب و ده ها خدمت ديگر امكاناتي است كه با نصب اپليكيشن در اختيار خواهد بود .
وي بيان كرد: مسائل مربوط به نواقص در ولتاژ شبكه و روشنايي معابر ، خسارات به شبكه و لوازم برقي ، سرقت برق و … از ديگر مواردي است كه در اپليكيشن برق من قابل پيگيري و انجام مي باشد .
مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي گفت: يكي ديگر از امكانات اپليكيشن برق من، معرفي مراكز غيرمجاز رمزارز است كه مردم مي توانند با مراجعه به اين اپليكيشن نسبت به معرفي اين مراكز اقدام كرده و از پاداش هايي كه توانير براي اين مهم در نظر گرفته است، بهره گيرند.
وي تهيه محتواي معرفي اپليكيشن در قالب موشن گرافي، پوستر و بروشور و تبليغات آن از طريق فضاي مجازي و فضاي شهري، نصب بنر معرفي اپليكيشن در دفاتر پيشخوان دولت، ترغيب همكاران شركت به نصب اين اپليكيشن و ترويج آن در بين خانواده و اطرافيانشان، اعزام همكاران به مدارس به عنوان مروجان مديريت مصرف و ارايه آموزشهاي لازم به دانش آموزان ، استفاده از ظرفيت ائمه جمعه ، رابطين ادارات و … را از جمله اقداماتي برشمرد كه روابط عمومي توزيع برق استان براي معرفي نرم افزار اپليكيشن برق من انجام داده است.
نظرات